ANDE????????????

Jag och min kompis var i min källare där har vi ett lekrum så jag och min kompis var där och lekte lite och så tog vi lite bilder med min kompis kamera, sen när hon var hemma och skulle frammkalla bilderna så såg hon en ande sväva precis bredvid mig, och andar kommer fram när man har starka lampor och det var precis vad vi hade.
Så ett tips om du vill se en ande  tänd en riktigt stark lampa och ta kort sen frammkallar du bilderna och se där då har du sett en riktigt livs levande ande.

DU VET ALDRIG VAD SOM VÄNTAR NÄR DET GÄLLER ANDAR.

= A

Kommentarer
Postat av: Spöke eller ande

Jag såg ett spöke (tror jag). Det var skit läskigt. Min kompis Amanda dog av en bilolycka en gång och och jag var på hennes begravning. Jag orkade inte titta på altaret så jag tittade bak. Och där stod hon. I samma kläder som hon hade när hon dog.

2011-06-19 @ 19:53:12
Postat av: Anonym

hjälp

2011-11-09 @ 18:29:23
Postat av: Anonym

hjälp

2011-11-09 @ 18:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0