En natt...

En natt när jag skulle gå på toaletten, så gick jag förbi min lillasysters sovrum. Där inne, på hennes skrivbordsstol, så satt det ett spöke. Jag skrek och sprang in till min säng. Fast när pappa skulle se om det verkligen var någon där, så fanns det ingen där. Efter det tror de inte på mig, men jag vet vad jag såg, och dt kommer jag alltid göra.

Om det här händer dig så ska du alltid stå fast vid vad du sett. Det kan ingen annan säga emot.

Så här ser du skillnad på ett spöke och på en ande:

En ande är inte formad som en människa, utan är bara själen från en människa.
Spöket däremot är bara kroppen från en människa, utan själ.

Så nästa gång du ser en ande eller ett spöke, tro på dig själv.

="H"

Se dig om, för du är kanske bevakad av ett spöke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0